Yurt dışında fiyatlar ucuz çünkü onlara tanınan imkanlar uygun. Türkiye'de fiyatlar ucuz, çünkü rekabetin artık suyu çıktı. Bu dönemde hangi firma para harcayıp yatırım yapsın? Yatırım yapmak mesele değil, yapılan yatırımın karşılığının alınmaması sorun. 10Mbit paylaşımsız hat için 200 YTL gibi rakamları konuşuyor insanımız. %100 over selling yapsanız yine bu rakama satış yapamazsınız. Tellcom'dan fiber hat çektiririm, evimden işimi yaparım diyen insanlar bile var. Bu şartlarda kim, neden bu kadar yüksek maliyetler harcayıp yatırım yapsın?