roots adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkes ektiğini biçiyor, eğer biri çıkıp dövüşmek isterse karşısında mutlaka bir yumruk atacak adam çıkıyor. Birde el yumruğu yemeyen kendi yumruğunu balyoz sanar diye çok güzelde atasözümüz var. Bu şekilde 2 tokat yiyip 10 lira kar yaparak iş yapacağını sananlar pek çok müşterisine rezillik sunuyor gereksiz angarya işler sunuyor daha fazlada gitmiyor. Sektörde durgunluk var, durgunlugun nedenini bizim fiyatlarımız yüksek diye fiyat kıran 3 paraya 5 iş yapacağını sanıp 3 gün sonra bıkan firmaların suçudur bu durumlar...

Sonuç olarak herkes ektiğini biçiyor. Daha da beteri olacak. Şimdi TR içerisinde şubat- mart ayı itibari ile 100 mbit 450 euro fiyatlı hizmetler geliyor, yani gerçekten daha da beteri olacak...
100Mbit 450€ anlayışı Türkiye trafiğini yine pek çekmeyecektir. Ucuz buldum gelirim diyen kişiler zaten gelmesin.

Mesele TürkTelekom omurgası altında çalışıp bir şeyler katabilmek.