Kosanbit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunun böyle olmasıda normal aslında. Herşeyden önce örgütlenmek diye birşey yok bizde. Hemen her mesleğin bir odası var iken biz hiç aktif değiliz. Telkoder'in aktiviteleri bu konuda pek faal değil malesef. Sertbest piyasa diye rekabeti öldürürcesine kırılan fiyatlar mevcut. Bu kadar datacenter ayrı ayrı olacağına, tek bir çatı altında toplanıp, telekom ile pazarlık masasına otursa, sizce böylemi olurdu bu piyasa? Ancek "Hep BEN" anlayışı olduğu sürece malesef biz daha çok yerimizde sekeriz.
Web Hosting piyasası ölü durumda. Reseller derseniz 5 Tl e 100 gb bw li resellerler satarak piyasa hepden öldü Vps deseniz 10 Tl den satılmaya başlandı Dedicated dersek yakın bir zamanda onunda sonu gelecek (TR Lokasyon bitmek üzere) Dedicated fiyatına 10 mbit co location hizmeti veren firmalar var müşteri evinde kullandığı makineyi sunucu olarak kullanıyor.

1 Mbit in alt limiti 50 60 TL olması gerekirken 20 TL lere kadar düştü.Büyük firmalar bile 70 80 $ dan sattıkları ürünleri başka bir firma kurup yada ortağı olup daha düşük fiyatdan farklı isimlerle sattığı bu sektörde neden bir alt limit belirlenmesi yada yasal rekabet ortamı ile uğraşmak istesinki keşke olsa keşke 100 200 kişi birleşip böyle birşeyi yapabilsek sadece keşke...