• 10-04-2008, 11:58:45
    #19
    Sizlere sıcağı sıcağına güzel haberler getirdim. Az önce TSM Bilişim A.Ş Genel Müdürü Syn. Taner Keser ile görüştüm. Tanıtım yapacağımdan kendisinin haberi olduğu için onla ilgili konuştuk biraz ve mevcut gelişmelerden bahsettik.
    Artık yüksek band genişliği için yurt dışından hizmet almak zorunluluğu ortadan kalkıyor. Çok kısa bir süre içinde Frankfurt üzerinden Metro Ethernet hattımız çekiliyor. Bunun yanı sıra Ripe üyesi olunacak ve toplu IP adresi alımıda yapılacak.
    Frankfurt üzerinden gelecek hattın bize ne gibi faydaları olacak diye sorarsınız diye düşündüm ve cevabı hazırladım. Eğer hereşy planlandığı gibi giderse, çok kısa bir süre içinde 3000GB - 5000GB gibi yüksek band genişliklerini sizlere uygun fiyatlara sağlayacaz. Fiyat konusu belli olmamakla beraber, yurtiçi hat ücretinden çok daha ucuz olacağı hemen hemen kesinleşmiş durumda. Bu hat üzerinden yurt dışına çok daha uygun zamanlamalar (milisaniye) ile çıkmak mümkün. Özellikle ses iletişimi için çok iyi bir çözüm olacağı düşüncesindeyiz.

    İyi Çalışmalar.
  • 10-04-2008, 12:43:47
    #20
    Kosanbit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizlere sıcağı sıcağına güzel haberler getirdim. Az önce TSM Bilişim A.Ş Genel Müdürü Syn. Taner Keser ile görüştüm. Tanıtım yapacağımdan kendisinin haberi olduğu için onla ilgili konuştuk biraz ve mevcut gelişmelerden bahsettik.
    Artık yüksek band genişliği için yurt dışından hizmet almak zorunluluğu ortadan kalkıyor. Çok kısa bir süre içinde Frankfurt üzerinden Metro Ethernet hattımız çekiliyor. Bunun yanı sıra Ripe üyesi olunacak ve toplu IP adresi alımıda yapılacak.
    Frankfurt üzerinden gelecek hattın bize ne gibi faydaları olacak diye sorarsınız diye düşündüm ve cevabı hazırladım. Eğer hereşy planlandığı gibi giderse, çok kısa bir süre içinde 3000GB - 5000GB gibi yüksek band genişliklerini sizlere uygun fiyatlara sağlayacaz. Fiyat konusu belli olmamakla beraber, yurtiçi hat ücretinden çok daha ucuz olacağı hemen hemen kesinleşmiş durumda. Bu hat üzerinden yurt dışına çok daha uygun zamanlamalar (milisaniye) ile çıkmak mümkün. Özellikle ses iletişimi için çok iyi bir çözüm olacağı düşüncesindeyiz.
    İyi Çalışmalar.
    bu hat olayi med'in 5 senedir geldi gelicek diye reklam edip bir türlü gelmek bilmeyen hattı mı?

    bu hattan sonra almanyadan sunucu almak yerine buradan almak daha uygun olacak diye belirtmek gerekiyor. cunki telekom'un adsl inden baglanan bir kullanıcı bu hattı kullanan server'a önce telekom'un yurtdısı hatlarından dışarı gitmek ardından geri gelmek sureti ile erişebiliyor.

    bu konudada med gibi 3 şirket daha kablo getirmiş durumda. bakalım kimin yurtdısı erişimleri daha güzel calısacak merakla bekliyorum...
  • 10-04-2008, 21:04:54
    #21
    Ben, bana aktarılanı sizlere yansıttım. Sormak istediğiniz soruları 414 15 00 numaralı telefonu arayarak TSM Bilişim A.Ş Genel Müdürü Taner Keser'e sorabilirsiniz Selçuk Bey. Bu arada Frankfurt üzerinden gelecek hattın, ilk etapda 1Gigabit olması planlanıyor.
  • 14-04-2008, 03:09:01
    #22
    Kosanbit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben, bana aktarılanı sizlere yansıttım. Sormak istediğiniz soruları 414 15 00 numaralı telefonu arayarak TSM Bilişim A.Ş Genel Müdürü Taner Keser'e sorabilirsiniz Selçuk Bey. Bu arada Frankfurt üzerinden gelecek hattın, ilk etapda 1Gigabit olması planlanıyor.
    TSM bilişimi tanımıyorum, Med'in kendisi ile 3 senedir en üst seviyedeki genel müdürden diğer ekibe kadar görüştüm. Halen 20 tane noktadan izin onay yazı vs gibi prosedürler ile uğraşıyorlar. O hat 5 senedir geliyor.

    Ayrıca frankfurttan da gelmiyor.

    Eksik bilgi vermeyin.
  • 14-04-2008, 04:10:01
    #23
    roots adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    TSM bilişimi tanımıyorum, Med'in kendisi ile 3 senedir en üst seviyedeki genel müdürden diğer ekibe kadar görüştüm. Halen 20 tane noktadan izin onay yazı vs gibi prosedürler ile uğraşıyorlar. O hat 5 senedir geliyor.
    Ayrıca frankfurttan da gelmiyor.
    Eksik bilgi vermeyin.
    Nereden geliyor peki ?
  • 14-04-2008, 09:16:23
    #24
    turkiyereseller adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nereden geliyor peki ?
    Med adresine girin, firmanın hangi menşeyli olduğunu okuyun.

    Grafiklerde tam olarak fiziksel kabloların durumunu gösteriyor zaten.
  • 14-04-2008, 09:30:15
    #25
  • 14-04-2008, 09:51:47
    #26
    bu arada med'i kötülemek için söylemiyorum, 3 yıldır o hattın çalışması konusunda en çok bekleyenlerden biri olarak bin tane yasal prosedür 5 bin tane bekleme vs yaşandı ve yılan hikayesine dönmüş olan iş için plan yapmayın diyorum
  • 14-04-2008, 09:58:00
    #27
    Yasal prosedürler elbet bitecek =)

    Alt yapı hazır durumda... Sabredelim biraz daha....