Kosanbit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben, bana aktarılanı sizlere yansıttım. Sormak istediğiniz soruları 414 15 00 numaralı telefonu arayarak TSM Bilişim A.Ş Genel Müdürü Taner Keser'e sorabilirsiniz Selçuk Bey. Bu arada Frankfurt üzerinden gelecek hattın, ilk etapda 1Gigabit olması planlanıyor.
TSM bilişimi tanımıyorum, Med'in kendisi ile 3 senedir en üst seviyedeki genel müdürden diğer ekibe kadar görüştüm. Halen 20 tane noktadan izin onay yazı vs gibi prosedürler ile uğraşıyorlar. O hat 5 senedir geliyor.

Ayrıca frankfurttan da gelmiyor.

Eksik bilgi vermeyin.