bu arada med'i kötülemek için söylemiyorum, 3 yıldır o hattın çalışması konusunda en çok bekleyenlerden biri olarak bin tane yasal prosedür 5 bin tane bekleme vs yaşandı ve yılan hikayesine dönmüş olan iş için plan yapmayın diyorum