Sizlere sıcağı sıcağına güzel haberler getirdim. Az önce TSM Bilişim A.Ş Genel Müdürü Syn. Taner Keser ile görüştüm. Tanıtım yapacağımdan kendisinin haberi olduğu için onla ilgili konuştuk biraz ve mevcut gelişmelerden bahsettik.
Artık yüksek band genişliği için yurt dışından hizmet almak zorunluluğu ortadan kalkıyor. Çok kısa bir süre içinde Frankfurt üzerinden Metro Ethernet hattımız çekiliyor. Bunun yanı sıra Ripe üyesi olunacak ve toplu IP adresi alımıda yapılacak.
Frankfurt üzerinden gelecek hattın bize ne gibi faydaları olacak diye sorarsınız diye düşündüm ve cevabı hazırladım. Eğer hereşy planlandığı gibi giderse, çok kısa bir süre içinde 3000GB - 5000GB gibi yüksek band genişliklerini sizlere uygun fiyatlara sağlayacaz. Fiyat konusu belli olmamakla beraber, yurtiçi hat ücretinden çok daha ucuz olacağı hemen hemen kesinleşmiş durumda. Bu hat üzerinden yurt dışına çok daha uygun zamanlamalar (milisaniye) ile çıkmak mümkün. Özellikle ses iletişimi için çok iyi bir çözüm olacağı düşüncesindeyiz.
İyi Çalışmalar.
bu hat olayi med'in 5 senedir geldi gelicek diye reklam edip bir türlü gelmek bilmeyen hattı mı?
bu hattan sonra almanyadan sunucu almak yerine buradan almak daha uygun olacak diye belirtmek gerekiyor. cunki telekom'un adsl inden baglanan bir kullanıcı bu hattı kullanan server'a önce telekom'un yurtdısı hatlarından dışarı gitmek ardından geri gelmek sureti ile erişebiliyor.
bu konudada med gibi 3 şirket daha kablo getirmiş durumda. bakalım kimin yurtdısı erişimleri daha güzel calısacak merakla bekliyorum...