TT Telekom - TSM Bilişim A.Ş
113
●15.659
- 09-04-2008, 13:29:37Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Emir kardesim hayirli ugurlu olsun. Senden hizmet alan biri olarak zaten bastan beri olayin icindeydim. Bu adim insallah cok iyi yerlere gelmeni saglayacak.
Firmayi da goren ve heyecanlarina ilk sahit olanlardanim. Cok yakin zamanda ulkemizde en iyi DataCenter secenekleri arasina gireceginden hic suphem yok.
Durmak yok yola devam. ( Biraz calinti oldu laf ama idare ediver ) - 09-04-2008, 14:03:40Türkiye'de böyle oluşumları görebilmek gerçekten gurur verici bir olay
İnş. daha iyi yerlere gelirsiniz. Hayırlı olsun - 09-04-2008, 14:14:12Öncelikle hayırlı olsun, son günlerde sektör adına sevindirici gelişmeler yaşanıyor, inşallah bu mutluluk verilen hizmetlerin kaliteli, güvenilir ve profesyonel olması ile devam eder.
Sanırım co-loc. fiyatları şu anda belli değil. genel olarak Veri Merkezi hakkında bir mail rica edebilirmiyim, Hat kapasitesi, network vs. gibi bilgiler.
İyi çalışmalar dilerim.
Saygılarımla. - 09-04-2008, 14:37:53İlginiz için çok teşekkür ederim.
İyi çalışmalar dilerim.
Saygılar. - 09-04-2008, 14:51:47Hayırlı olsun koşanbit kardeş
sağlam emin adımlar ile güzel gidiyorsun
sevindim adınıza.
sağlam emin adımlar ile güzel gidiyorsun