• 09-04-2008, 12:10:24
    #10
    Med Nautilus'un yurt dışından çekilen bir hattı var şuan bildiğim kadarıyla. O hat geldikten sonra sizlere çok daha geniş çaplı olanaklarda sunabileceğimizi düşünüyorum.
  • 09-04-2008, 13:05:37
    #11
    Hayırlı olsun dileklerimle...
  • 09-04-2008, 13:29:37
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Emir kardesim hayirli ugurlu olsun. Senden hizmet alan biri olarak zaten bastan beri olayin icindeydim. Bu adim insallah cok iyi yerlere gelmeni saglayacak.

    Firmayi da goren ve heyecanlarina ilk sahit olanlardanim. Cok yakin zamanda ulkemizde en iyi DataCenter secenekleri arasina gireceginden hic suphem yok.

    Durmak yok yola devam. ( Biraz calinti oldu laf ama idare ediver )
  • 09-04-2008, 14:03:40
    #13
    Türkiye'de böyle oluşumları görebilmek gerçekten gurur verici bir olay
    İnş. daha iyi yerlere gelirsiniz. Hayırlı olsun
  • 09-04-2008, 14:14:12
    #14
    Öncelikle hayırlı olsun, son günlerde sektör adına sevindirici gelişmeler yaşanıyor, inşallah bu mutluluk verilen hizmetlerin kaliteli, güvenilir ve profesyonel olması ile devam eder.

    Sanırım co-loc. fiyatları şu anda belli değil. genel olarak Veri Merkezi hakkında bir mail rica edebilirmiyim, Hat kapasitesi, network vs. gibi bilgiler.

    İyi çalışmalar dilerim.

    Saygılarımla.
  • 09-04-2008, 14:34:37
    #15
    Bizim Co Location fiyatlarımız belirlendi ancak bunu henüz yansıtmadık. Gün içinde yeni fiyat tarifemizi yayınlayacam vaktim olursa. Datacenter ile ilgili bilgileri vermek için email adresinizi not aldım. Şuan yapılan çalışmalar bitince bunları size bildirecem.
  • 09-04-2008, 14:37:53
    #16
    İlginiz için çok teşekkür ederim.

    İyi çalışmalar dilerim.

    Saygılar.
  • 09-04-2008, 14:40:47
    #17
    Üyeliği durduruldu
    hayırlı olsun Kosanbit sevindim adınıza.
  • 09-04-2008, 14:51:47
    #18
    Hayırlı olsun koşanbit kardeş sağlam emin adımlar ile güzel gidiyorsun