Yurt dışında fiyatlar ucuz çünkü onlara tanınan imkanlar uygun. Türkiye'de fiyatlar ucuz, çünkü rekabetin artık suyu çıktı. Bu dönemde hangi firma para harcayıp yatırım yapsın? Yatırım yapmak mesele değil, yapılan yatırımın karşılığının alınmaması sorun. 10Mbit paylaşımsız hat için 200 YTL gibi rakamları konuşuyor insanımız. %100 over selling yapsanız yine bu rakama satış yapamazsınız. Tellcom'dan fiber hat çektiririm, evimden işimi yaparım diyen insanlar bile var. Bu şartlarda kim, neden bu kadar yüksek maliyetler harcayıp yatırım yapsın?
Nereye hocam , bugun de 2 saat Osman beye konuştum artık suyu çıktı 3-5 salak insanlar yüzünden. İş bilmez otu boku buraya konu açan nameserver değişse bile burada "r10 müşterilerimize.." başlıklı konuları yardıran , evinde baba parasıyla ticaret nedir bilmeden , WHM den hesap açmayı öğrenen herkes bu işe girerse böyle olur. Burada dalaştığım insanlar genelde dikkat edilirse hep bu tarz insanlardır. Ve buraya yazıyorum keşke isim verebilsem eski dönemlerde ki gibi herşey suç sayılmasa da maksimum 2 yıla batacak adamlar. Aha geçen birisi battı...