Dr.Wave adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nereye hocam , bugun de 2 saat Osman beye konuştum artık suyu çıktı 3-5 salak insanlar yüzünden. İş bilmez otu boku buraya konu açan nameserver değişse bile burada "r10 müşterilerimize.." başlıklı konuları yardıran , evinde baba parasıyla ticaret nedir bilmeden , WHM den hesap açmayı öğrenen herkes bu işe girerse böyle olur. Burada dalaştığım insanlar genelde dikkat edilirse hep bu tarz insanlardır. Ve buraya yazıyorum keşke isim verebilsem eski dönemlerde ki gibi herşey suç sayılmasa da maksimum 2 yıla batacak adamlar. Aha geçen birisi battı...
Bunun böyle olmasıda normal aslında. Herşeyden önce örgütlenmek diye birşey yok bizde. Hemen her mesleğin bir odası var iken biz hiç aktif değiliz. Telkoder'in aktiviteleri bu konuda pek faal değil malesef. Sertbest piyasa diye rekabeti öldürürcesine kırılan fiyatlar mevcut. Bu kadar datacenter ayrı ayrı olacağına, tek bir çatı altında toplanıp, telekom ile pazarlık masasına otursa, sizce böylemi olurdu bu piyasa? Ancek "Hep BEN" anlayışı olduğu sürece malesef biz daha çok yerimizde sekeriz.