ademsahin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kiraya gelen %83'lük zam
90
●5.228
- 04-10-2022, 00:44:09Kiracima %100 zam yapacagim.Kabul etmez %25 derse cikin evden ozaman annem oturacak diyecegim.Kontrat dolunca nasil cikamiyor? Annemin ikametini aldirip perdeyi cekip 1-2 ay evi bos biraksan zaten kimse pesine dusmez.Yukardaki yazdiklarim farzi misal.Yani senin bir hamlen varsa ev sahibinin de bi hamlesi elbet olacaktir.Benim sahsen boyle durumlarda geri vitesim yoktur.ister kiraci istersem ev sahibi olayim.
- 04-10-2022, 00:45:17Gerçekçi olduğunu hiçbir yerde söylemedim sadece bir kanun varsa uyulmak zorunda dedim. Devlet en tepe noktadır hükümet ile karıştırmayın. Başınızdaki devlet otoriter ve istikrarlı olmazsa piyasa denilen bir şey de olmaz. Bu nedenle beğensek de beğenmesek de kanunlara uymak zorundayız. Sizin beğenmediğiniz kanun kiracılar için de beğenilen bir kanun. Hiçbir zaman herkesi aynı oranda memnun edemezsiniz. Bu yüzden de bu seferlik memnun olmayanlar ev sahipleri oldu.fasb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-10-2022, 00:45:23Hocam hak mantıklıysa aranır herkes %25in mantıklı olmadığının farkında , siz eğer ev sahibi ile anlaşmak yerine onu dava ederseniz o adam sizi o evde barındırmaz istersen 5 kat fazla kira öde yine fark etmez. Konu kişisel husumete girerse her gününüz kavga tehdit ile geçer. O ev sahibi hiç bir şey yapamasa bile o evi gider sizi evden çıkaracak birine satar, Yeni ev sahibi'de sizi 6 ay içinden evden postalar.ademsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim bir ofisim vardı kiracı kirayı ödemiyordu icra vs devlet bir şey yapmayınca bende gidip ben hallederim diyen arkası sağlam birine sattım. Daha 1 hafta olmadı satalı. Şimdi o adamı öldürür mü bacaklarına mı sıkar , döver mi orası muamma. Şahsen umrumda'da değil kiracı diye aldığımız adam dalga geçiyordu artık. - 04-10-2022, 00:47:173 sene evi kimseye kiraya veremiyorsunuz kim olduğundan bağımsız herhangi bir şikayette şu an rakamı hatırlamıyorum ama belli bir süre kira kadar tazminat artı sanırım bir de nakliye ücretini eski kiracınıza ödemekle yükümlüsünüz. Yukarıda arkadaşa attığım linki sizin de okumanızı tavsiye ederim. Haklı sebepler dışında kiracıya çık diyemiyorsunuz ve sözleşme otomatik olarak yenileniyor.WebToPay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-10-2022, 00:49:24Adem bey, bence temel görüş ayrılığımız şurada başlıyor. Siz kanunun insandan kaynaklı uygulanmadığını düşünüyorsunuz, ben ise piyasa gerçeklerinden uzak olmasından. Enflasyonun %200 olduğu yerde %25 tabi olmuyor. Sanırım yeterince kafa patlattık finali böyle bağlayayım. İyi geceler dilerimademsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-10-2022, 00:52:27Bende yüzde 25 mantıklı diye hiçbir yerde söylemedim zaten. Öyle bir kanun varsa herkes uymak zorunda dedim. İyi o zaman herkes işine gelmeyen kanuna bizim için realist değil diyip sallamasın ülke iyice Muz Cumhuriyeti'ne dönsün. Normal şartlarda barındırmaz diye bir şey yok yukarıda da yazdım ve link de attım. Sözleşme otomatik yenilenir haklı gerekçeler haricinde.kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Diğer konuya gelecek olursak evet satabilirsiniz yasal olarak yeni ev sahibi de 6 ay sonra çıkarabilir. Diğer bahsettiğiniz öldürme, dövme konularına girmiyorum malum memleket manyak kaynıyor yeni ev sahibini kiracı bile öldürebilir. Ben bu ülkede olanlara şaşırmayı bıraktım şahsen
Kiracıya kızıp evi sattınız artık elinizde malınız kalmadı muhtemelen aynı ayarda ve aynı civarlarda bir evi 1 ay sonra aynı paraya alamayacaksınız. Bunu göze alıyorsanız zaten ortada sorun da yoktur.
DİPNOT : Kiracı değilim sadece koyulan kanunlara uyulması gerektiğini ve bu konuda kim olursa olsun hakkın aranması gerektiğine inanan bir ev sahibiyim. - 04-10-2022, 00:53:16İnsanlar hakkını ararsa kanunlar da uygulanır bu konuda müsterih olabilirsiniz. İyi geceler.fasb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-10-2022, 00:57:16Şahsen ben takip ederim. Perde çeksen bana fayda etmez yan komşudan vs bir şekilde öğrenirim yada tespit davası açtırırım bu çok zor değil hocam. Eğer beni gerçekten mağdur ettiyse ki böyle dava olaylarında üstüme yoktur hakkım var ise kanunda sonuna kadar ararım . Siz yeterki cins birisine denk gelin şekil a benim gibi. (: Bu arada genel konuştum hocam beni yanlış anlamayın. Hem ev sahibiyim hem kiracıyım bu aradaWebToPay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-10-2022, 00:57:47Hocam kanunu nizami kimse inkar etmiyor zaten.Yazili olmayan kitabina uydurulan kanunlar var sokakta.Evde kendin yasarsin amenna ama Eşin,colugun cocugunun kaldigi bir evde senin zorla cikmani istiyorlarsa senin ve ailen uzerinde psikolojik baski olusturur.Bu durumda genelde kiracilar geri adim atarlar.ademsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kiracıya kızıp evi sattınız artık elinizde malınız kalmadı muhtemelen aynı ayarda ve aynı civarlarda bir evi 1 ay sonra aynı paraya alamayacaksınız. Bunu göze alıyorsanız zaten ortada sorun da yoktur.