fasb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adem bey, bence temel görüş ayrılığımız şurada başlıyor. Siz kanunun insandan kaynaklı uygulanmadığını düşünüyorsunuz, ben ise piyasa gerçeklerinden uzak olmasından. Enflasyonun %200 olduğu yerde %25 tabi olmuyor. Sanırım yeterince kafa patlattık finali böyle bağlayayım. İyi geceler dilerim
İnsanlar hakkını ararsa kanunlar da uygulanır bu konuda müsterih olabilirsiniz. İyi geceler.