fasb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kesinlikle katılıyorum size. %25 zam gerçekçi ve bu kanun %99 oranın hayata geçirildi. %1'de vatandaştan ötürü. Piyasa kavramının devletten büyük olduğunu bilmiyorsunuz.
Gerçekçi olduğunu hiçbir yerde söylemedim sadece bir kanun varsa uyulmak zorunda dedim. Devlet en tepe noktadır hükümet ile karıştırmayın. Başınızdaki devlet otoriter ve istikrarlı olmazsa piyasa denilen bir şey de olmaz. Bu nedenle beğensek de beğenmesek de kanunlara uymak zorundayız. Sizin beğenmediğiniz kanun kiracılar için de beğenilen bir kanun. Hiçbir zaman herkesi aynı oranda memnun edemezsiniz. Bu yüzden de bu seferlik memnun olmayanlar ev sahipleri oldu.