Kiracima %100 zam yapacagim.Kabul etmez %25 derse cikin evden ozaman annem oturacak diyecegim.Kontrat dolunca nasil cikamiyor? Annemin ikametini aldirip perdeyi cekip 1-2 ay evi bos biraksan zaten kimse pesine dusmez.Yukardaki yazdiklarim farzi misal.Yani senin bir hamlen varsa ev sahibinin de bi hamlesi elbet olacaktir.Benim sahsen boyle durumlarda geri vitesim yoktur.ister kiraci istersem ev sahibi olayim.
3 sene evi kimseye kiraya veremiyorsunuz kim olduğundan bağımsız herhangi bir şikayette şu an rakamı hatırlamıyorum ama belli bir süre kira kadar tazminat artı sanırım bir de nakliye ücretini eski kiracınıza ödemekle yükümlüsünüz. Yukarıda arkadaşa attığım linki sizin de okumanızı tavsiye ederim. Haklı sebepler dışında kiracıya çık diyemiyorsunuz ve sözleşme otomatik olarak yenileniyor.