Cankat adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kiraya gelen %83'lük zam
90
●5.228
- 03-10-2022, 20:49:01çok cahilsin çok özür dilerim. sen benim ne dediğimi anlayamıyorsun. son kez yazıyorum. realist olmayan kanunlar, halk nezdinde geçersizdir. yok devlet 18 yaşındaymış şu bu. %25 zam veren ev sahibi sayısı kaç sence? Niye uygulanmıyor kanun? Demek ki kanunu takan yok. sen ver mahkemeye, haklı çık, 6 ay sonra adam sözleşmeyi yenilemesin, sonra çıktığında %200-250 daha fazla kira vereceğin bir ev bulacaksın. 6 ay %25i vericem diye diğer taraftan uğrayacağın zararı hesaplayamıyor musun? Yani çok saçma konuşuyorsun ve bir cümlemi alıp konuşmayı onun üzerine yığıyorsun, açıklama yapıyorum fakat okumuyorsun bile. Çok komiksiniz bu kadar cehalet bana fazla. Piyasa dediğin kavram her zaman devletten güçlüdür bunu unutma tüm dünyada.
- 03-10-2022, 22:41:48Üyeliği durdurulduKiracı sözleşme yenilemek zorunda değil dostum. Sözleşmeler otomatik olarak uzar. 10 yıl seni evden atamaz, kiracı istemediği taktirde.fasb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-10-2022, 23:33:52Merhaba hocam Ekleme kısmınıza bir şey demek istiyorum bilginizi buradan yada Pm ile paylaşırsanız çok memnun olurum.woosoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim bir dairem var satıp başka yerden ev almak istiyorum şimdi ben satamıyor muyum ? Okuduğum makalelerde ev satıldıktan sonra en geç sözleşme tarihine kadar evini boşaltmak zorunda diye - 03-10-2022, 23:36:49Üyeliği durdurulduSatarsın hocam. Yeni ev sahibi ile eski kiracın aynı şekilde sözleşme devam eder.silver29 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-10-2022, 23:39:11Hocam Allah korusun bir kombi bozulsa 1 yıl kira alamıyacsınız babamın bir dairesi var kombi bozuldu 1 yıl boyunca kirası kombi taksitini ödiyecek Allah korusun seneye başka bir sorun olursa bu sefer oraya derken hiç gelir olmadan dışarıdan oo evi var kira geliyor diye kıskananlar var.kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-10-2022, 23:55:51Ev sahipleri için zor bir durum olabilir ancak ortada bir kural varsa seve seve uyulmak zorunda. Yüzde 25 yapın ve geçin fazlasını da vermeyin. Ev sahibi size zorda kaldığınızda acıyacak mı hayır siz neden düşünesiniz? Artık dönem gemisini yürüten kaptan devri. Gerisi fasa fiso. Kanun varsa buna kiracısı da ev sahibi de uyacak. Kimse peşine düşmüyor hakkını aramıyor sonra bu çıkan yasayı takan yok mu? Siz hakkınızı arayacaksınız devlet tek tek herkesin kira tutarlarına bakıp da buna fazla zam yapılmış müdahale edeyim demez. Ev sahipleri bu durumdan şikayetçi ise bu duruma yol açan kişilere hesap sorabilirler.
Eğer 5 yıl geçti ise kiracılık süresi ev sahibi kira değerleme talebinde bulunabilir. Ya da kendi veya birinci dereceden aile bireyleri oturacaksa çıkmanızı isteyebilir lakin o durumda da başka birine kira vermesi durumunda tazminat alabilme hakkınız doğar.
