100-200 TL daha indirim yaptırtın , %80 gözünüze çok gelebilir fakat yine piyasada evler 5-6 bin diyorsunuz.
Bizim kiracılar 1000 TLye oturuyor , emsal daireler 7 bin TL olmuş biz nasıl zam yapacağız % kaç yapacağız biri çıksın açıkcasın
+ Şimdi 2-3 ay sonra asgari ücret artması falan derken 7 bin olan piyasa 10 bin olacak.
%500 zam yapsak haberlere düşeriz resmen

1K kirayı 5k yapsak yine adam piyasadan 2 katı ucuza oturmuş olacak.
Nasıl bir saçmalık içindeyiz bilmiyorum.
Hocam Allah korusun bir kombi bozulsa 1 yıl kira alamıyacsınız babamın bir dairesi var kombi bozuldu 1 yıl boyunca kirası kombi taksitini ödiyecek Allah korusun seneye başka bir sorun olursa bu sefer oraya derken hiç gelir olmadan dışarıdan oo evi var kira geliyor diye kıskananlar var.