Birader boş yapma lütfen. Realist olmayan her kanun halk nezdinde geçersizdirmiş ahahaha nolur bunları hakim karşısında da söyle ya. Devlet her zaman 18 yaşındadır ve hiçbir şeyi unutmaz sadece zamanını bekler, %25'ten fazla zam yapanları dava ettiklerinde mahkemede belki devlet ev sahibini itten pişman edecek? Belki davaya bile gerek kalmayacak başka bir sistem çıkaracak. Sen böyle kanunları yok saymaya devam et bakalım, kanun kanundur uymuyorsan aha kapı orda yurtdışına gidebilirsin. Bana cahil diyecek adamın da alnını öperim
çok cahilsin çok özür dilerim. sen benim ne dediğimi anlayamıyorsun. son kez yazıyorum.
realist olmayan kanunlar, halk nezdinde geçersizdir. yok devlet 18 yaşındaymış şu bu. %25 zam veren ev sahibi sayısı kaç sence? Niye uygulanmıyor kanun? Demek ki kanunu takan yok. sen ver mahkemeye, haklı çık, 6 ay sonra adam sözleşmeyi yenilemesin, sonra çıktığında %200-250 daha fazla kira vereceğin bir ev bulacaksın. 6 ay %25i vericem diye diğer taraftan uğrayacağın zararı hesaplayamıyor musun? Yani çok saçma konuşuyorsun ve bir cümlemi alıp konuşmayı onun üzerine yığıyorsun, açıklama yapıyorum fakat okumuyorsun bile. Çok komiksiniz bu kadar cehalet bana fazla. Piyasa dediğin kavram her zaman devletten güçlüdür bunu unutma tüm dünyada.