woosoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Enflasyonu kiracılar yaratmadı, kanunu da kiracılar koymadı. Seve seve kanuna uyacak ev sahipleri.

Hem evler 10x e katlayacak değer kazanacak hem de kiradan zengin olma hayalleri kuracaksınız. Yok öyle yağma.

Kiracı dostum, kiranı %25 zamlı şekilde yatır ev sahibinin hesabına. Bedava hukuk desteği vereceğim sana.

Ekleme : kiracı dostum, etraftaki evlerin ne kadar olduğu ne kadar zam yapıldığı seni bağlamaz. 1 yıllık bile sözleşmen var ise ev satılsa dahi evde oturmaya devam edebilirsin. Bu sene %25 diğer seneler efe tüfe vs. zamlı olmak şartıyla 10 yıl boyunca evinde huzurla kal.
Merhaba hocam Ekleme kısmınıza bir şey demek istiyorum bilginizi buradan yada Pm ile paylaşırsanız çok memnun olurum.
Benim bir dairem var satıp başka yerden ev almak istiyorum şimdi ben satamıyor muyum ? Okuduğum makalelerde ev satıldıktan sonra en geç sözleşme tarihine kadar evini boşaltmak zorunda diye