ademsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben size kanıtlarıyla birlikte doğrusunu anlattım tersini kanıtlayabiliyorsanız buyrun konuşalım eğer kanıtlayamıyorsanız arkadaş yapabiliyorsa yapsın tarzı çocukça triplere gerek olmadığını düşünüyorum. Size bakan açıklamasından tutun da güvenilir bir sigorta şirketinin internet sitesindeki kiracı haklarına kadar her şeyi attım ama siz karşı argüman olarak bana hep kendi düşüncelerinizi sundunuz. Keşke somut kanıtlar sunabilecek kadar konuya vakıf olsaydınız. En başta söylediğimi tekrar ediyorum evet şu an çok uygulanmıyor onun sebebi de bizim insanımızın kendi hakkını arayamıyor olması.
Kiracima %100 zam yapacagim.Kabul etmez %25 derse cikin evden ozaman annem oturacak diyecegim.Kontrat dolunca nasil cikamiyor? Annemin ikametini aldirip perdeyi cekip 1-2 ay evi bos biraksan zaten kimse pesine dusmez.Yukardaki yazdiklarim farzi misal.Yani senin bir hamlen varsa ev sahibinin de bi hamlesi elbet olacaktir.Benim sahsen boyle durumlarda geri vitesim yoktur.ister kiraci istersem ev sahibi olayim.