3 sene evi kimseye kiraya veremiyorsunuz kim olduğundan bağımsız herhangi bir şikayette şu an rakamı hatırlamıyorum ama belli bir süre kira kadar tazminat artı sanırım bir de nakliye ücretini eski kiracınıza ödemekle yükümlüsünüz. Yukarıda arkadaşa attığım linki sizin de okumanızı tavsiye ederim. Haklı sebepler dışında kiracıya çık diyemiyorsunuz ve sözleşme otomatik olarak yenileniyor.
Hocam kanunu nizami kimse inkar etmiyor zaten.Yazili olmayan kitabina uydurulan kanunlar var sokakta.Evde kendin yasarsin amenna ama Eşin,colugun cocugunun kaldigi bir evde senin zorla cikmani istiyorlarsa senin ve ailen uzerinde psikolojik baski olusturur.Bu durumda genelde kiracilar geri adim atarlar.