ademsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gerçekçi olduğunu hiçbir yerde söylemedim sadece bir kanun varsa uyulmak zorunda dedim. Devlet en tepe noktadır hükümet ile karıştırmayın. Başınızdaki devlet otoriter ve istikrarlı olmazsa piyasa denilen bir şey de olmaz. Bu nedenle beğensek de beğenmesek de kanunlara uymak zorundayız. Sizin beğenmediğiniz kanun kiracılar için de beğenilen bir kanun. Hiçbir zaman herkesi aynı oranda memnun edemezsiniz. Bu yüzden de bu seferlik memnun olmayanlar ev sahipleri oldu.
Adem bey, bence temel görüş ayrılığımız şurada başlıyor. Siz kanunun insandan kaynaklı uygulanmadığını düşünüyorsunuz, ben ise piyasa gerçeklerinden uzak olmasından. Enflasyonun %200 olduğu yerde %25 tabi olmuyor. Sanırım yeterince kafa patlattık finali böyle bağlayayım. İyi geceler dilerim