Kiracima %100 zam yapacagim.Kabul etmez %25 derse cikin evden ozaman annem oturacak diyecegim.Kontrat dolunca nasil cikamiyor? Annemin ikametini aldirip perdeyi cekip 1-2 ay evi bos biraksan zaten kimse pesine dusmez.Yukardaki yazdiklarim farzi misal.Yani senin bir hamlen varsa ev sahibinin de bi hamlesi elbet olacaktir.Benim sahsen boyle durumlarda geri vitesim yoktur.ister kiraci istersem ev sahibi olayim.
Şahsen ben takip ederim. Perde çeksen bana fayda etmez yan komşudan vs bir şekilde öğrenirim yada tespit davası açtırırım bu çok zor değil hocam. Eğer beni gerçekten mağdur ettiyse ki böyle dava olaylarında üstüme yoktur hakkım var ise kanunda sonuna kadar ararım . Siz yeterki cins birisine denk gelin şekil a benim gibi. (: Bu arada genel konuştum hocam beni yanlış anlamayın. Hem ev sahibiyim hem kiracıyım bu arada