• 29-06-2018, 22:09:38
    #46
    Hussein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerilme moral olsun bak biz kaç defa girdik okuduk birşey olmuyor
    Keşke ailede öyle dese hocam. Kötü alsam vay halime daha susmazlar.
  • 29-06-2018, 22:29:13
    #47
    SEO & PR 5421044962
    Eagless adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Keşke ailede öyle dese hocam. <img src="//cdn.r10.net/emojis/grin1.png" border="0" alt="" title="Sırıtma" smilieid="3" class="inlineimg emoji" /> Kötü alsam vay halime daha susmazlar.
    Susarlar ama ilk kez de olmayıncada ölmüyorsun bu şekilde olursan asıl daha kötü oluyor çünkü bilmediğin sorular bile yapıyorsun panik yapma Allah zihin açıklığı versin basarılar dilerim
  • 29-06-2018, 22:42:56
    #48
    Hussein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sadece bir kez mi oldu?
    Bende makine mühendisliği ikinci öğretim ama ilk dönem sonu bırakmak zorunda kaldım





    Biraz öyle oldu 😁




    İlkinden sonra canın hep istiyor bilmez miyiz? 😂😂😂

    Ben ilk 2004 yılında kazandım 3 yıl okudum bıraktım.Sonra kendi şehrimde iktisat bölümünü kazandım bitirdim.Ardından yine tercih yaptım eşit ağırlık çıkışlı olmama rağmen matematik bölümünü tercih ettim ve kazandım ama o gün işe başladığım için kayıt yaptıramadım.Diğer seneler zaten öylesine girdim tercih yapmadım.Yarın matematik öğretmenliği için zorlayacağım
  • 29-06-2018, 22:49:00
    #49
    SEO & PR 5421044962
    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben ilk 2004 yılında kazandım 3 yıl okudum bıraktım.Sonra kendi şehrimde iktisat bölümünü kazandım bitirdim.Ardından yine tercih yaptım eşit ağırlık çıkışlı olmama rağmen matematik bölümünü tercih ettim ve kazandım ama o gün işe başladığım için kayıt yaptıramadım.Diğer seneler zaten öylesine girdim tercih yapmadım.Yarın matematik öğretmenliği için zorlayacağım
    hayırlısı olsun inşallah olur
  • 29-06-2018, 22:51:31
    #50
    Hussein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayırlısı olsun inşallah olur
    Amin inş. herkes istediği bölüme gider.
  • 29-06-2018, 22:55:33
    #51
    SEO & PR 5421044962
    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Amin inş. herkes istediği bölüme gider.
    İnşallah heyecan yapmaya gerek yok.
  • 29-06-2018, 23:00:54
    #52
    Üyeliği durduruldu
    2003 yılında eski sistemle girdim (180 soru 180 dakika tek sınav) olmadı, sonra 2. kez girdim yine olmadı, Allah ın hakkı 3 tür diyip 2005 yılında 3. girişimde kazandım. sonrasında çorap değişir gibi sistem değişmeye başladı gençleri yarış atı gibi gören bir eğitim sistemimiz var. Sınava girecek gençlere başarılar dilerim, emeklerinizin karşılığını umarım alırsınız.
  • 29-06-2018, 23:05:35
    #53
    SEO & PR 5421044962
    by_karahan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2003 yılında eski sistemle girdim (180 soru 180 dakika tek sınav) olmadı, sonra 2. kez girdim yine olmadı, Allah ın hakkı 3 tür diyip 2005 yılında 3. girişimde kazandım. sonrasında çorap değişir gibi sistem değişmeye başladı gençleri yarış atı gibi gören bir eğitim sistemimiz var. Sınava girecek gençlere başarılar dilerim, emeklerinizin karşılığını umarım alırsınız.
    Alacağız birşeyler hayırlısyla 2003 falan olanlar baya şanslı bence ben ik 2011 girmiştim okuduk birşeyler Bu yıl başka yerler var yine ankara istiyorum olursa
  • 30-06-2018, 00:43:10
    #54
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Öğretmen oldum, halen giriyorum. Arkadaşlarım gözetmenlik yaparken