Keşke ailede öyle dese hocam. <img src="//cdn.r10.net/emojis/grin1.png" border="0" alt="" title="Sırıtma" smilieid="3" class="inlineimg emoji" /> Kötü alsam vay halime daha susmazlar.
Susarlar ama ilk kez de olmayıncada ölmüyorsun bu şekilde olursan asıl daha kötü oluyor çünkü bilmediğin sorular bile yapıyorsun panik yapma Allah zihin açıklığı versin basarılar dilerim
Sadece bir kez mi oldu?
Bende makine mühendisliği ikinci öğretim ama ilk dönem sonu bırakmak zorunda kaldım
Biraz öyle oldu 😁
İlkinden sonra canın hep istiyor bilmez miyiz? 😂😂😂
Ben ilk 2004 yılında kazandım 3 yıl okudum bıraktım.Sonra kendi şehrimde iktisat bölümünü kazandım bitirdim.Ardından yine tercih yaptım eşit ağırlık çıkışlı olmama rağmen matematik bölümünü tercih ettim ve kazandım ama o gün işe başladığım için kayıt yaptıramadım.Diğer seneler zaten öylesine girdim tercih yapmadım.Yarın matematik öğretmenliği için zorlayacağım
Ben ilk 2004 yılında kazandım 3 yıl okudum bıraktım.Sonra kendi şehrimde iktisat bölümünü kazandım bitirdim.Ardından yine tercih yaptım eşit ağırlık çıkışlı olmama rağmen matematik bölümünü tercih ettim ve kazandım ama o gün işe başladığım için kayıt yaptıramadım.Diğer seneler zaten öylesine girdim tercih yapmadım.Yarın matematik öğretmenliği için zorlayacağım
2003 yılında eski sistemle girdim (180 soru 180 dakika tek sınav) olmadı, sonra 2. kez girdim yine olmadı, Allah ın hakkı 3 tür diyip 2005 yılında 3. girişimde kazandım. sonrasında çorap değişir gibi sistem değişmeye başladı gençleri yarış atı gibi gören bir eğitim sistemimiz var. Sınava girecek gençlere başarılar dilerim, emeklerinizin karşılığını umarım alırsınız.
2003 yılında eski sistemle girdim (180 soru 180 dakika tek sınav) olmadı, sonra 2. kez girdim yine olmadı, Allah ın hakkı 3 tür diyip 2005 yılında 3. girişimde kazandım. sonrasında çorap değişir gibi sistem değişmeye başladı gençleri yarış atı gibi gören bir eğitim sistemimiz var. Sınava girecek gençlere başarılar dilerim, emeklerinizin karşılığını umarım alırsınız.
Alacağız birşeyler hayırlısyla 2003 falan olanlar baya şanslı bence ben ik 2011 girmiştim okuduk birşeyler Bu yıl başka yerler var yine ankara istiyorum olursa