• 29-06-2018, 20:55:24
    #37
    Hussein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aramızda bir çoğumuz üniversite sınavına girmiştir sanırım.Yarında bazı arkadaşlar ilk defa bazıları geçen yıl olmadığı için ya da benim gibi hobisine gireceklerde vardır.Siz kaç defa üniversite girdiniz ve kaçıncı yılda istediğiniz yer oldu merak ettim
    Soruyu ilk ben cevaplayım 2011 yılından bu yana giriyorum İlk yıl istediğim gibi olmamıştı başladım ama yarım bırakmak zorunda kaldım ikinci yıl istediğim yer oldu hayalini kurduğum o meslek ama yıllar sonra yapmayı dahi istemeyeceğim meslek olacaktı hiç bilmiyordum.(Bankacılıktı o meslek) Bu yıl ikinci bir üniversite istiyorum fakülte öğrencilik güzel oluyor ama bu yıl açık öğretim uzaktan eğitim meslek yüksek okul ya da lisans hiç farketmiyor geçen yılki tecrübelerim göz ününde tutarsam hiç 300 altına düşmedim bu yılda benzer bir sonuç getirebilirim sanıyorum.(Ygs lys dgs kpss)

    Allah herkesin kalbine göre versin ilk defa girecek arladaşlar bu yl olmazsa üzülmesin ve kendilerini salmasınlar hayat bitmiyor hepimize başarılar
    Girenlere sorum;
    Kimlikteki fotoğrafım bayağı eski. Şuanki halim ile tanınmayacak durumda
    Ama sınava giriş belgemdeki fotoğrafım güncel.
    Sorun yaşar mıyım?

    Teşkkürler.
  • 29-06-2018, 21:07:33
    #38
    13.girişim olacak 2 kere giremedim.2015 de mersin üniversitesi matematik bölümünü kazanmıştım kayıt yaptıramadım
  • 29-06-2018, 21:11:41
    #39
    Liseler ve üniversiteler dışında demezsem içimde kalır... Başlık tam anlamıyla ters olmuş, tamamdır başarılar arkadaşlar...
  • 29-06-2018, 21:12:57
    #40
    ilk girişte istediğim bölüme yerleştim ama 3. giriş olacak. Bağımlılık yaptı
    Herkese şimdiden başarılar
  • 29-06-2018, 21:35:01
    #41
    SEO & PR 5421044962
    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    13.girişim olacak 2 kere giremedim.2015 de mersin üniversitesi matematik bölümünü kazanmıştım kayıt yaptıramadım<img src="//cdn.r10.net/emojis/smile.png" border="0" alt="" title="Gülümseme" smilieid="1" class="inlineimg emoji" />
    Sadece bir kez mi oldu?
    Bende makine mühendisliği ikinci öğretim ama ilk dönem sonu bırakmak zorunda kaldım



    AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Liseler ve üniversiteler dışında demezsem içimde kalır... Başlık tam anlamıyla ters olmuş, tamamdır başarılar arkadaşlar... <img src="//cdn.r10.net/emojis/grin1.png" border="0" alt="" title="Sırıtma" smilieid="3" class="inlineimg emoji" />
    Biraz öyle oldu 😁



    CFX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    <b>ilk girişte istediğim bölüme yerleştim ama 3. giriş olacak. Bağımlılık yaptı <img src="//cdn.r10.net/emojis/grin1.png" border="0" alt="" title="Sırıtma" smilieid="3" class="inlineimg emoji" /> </b><br />
    Herkese şimdiden başarılar
    İlkinden sonra canın hep istiyor bilmez miyiz? 😂😂😂
  • 29-06-2018, 21:58:15
    #42
    Hedef Hukuktu ilk giriş olmadı ikinci de hukuk olmadı diğer tercihim PDR geldi. Ama içimde hep o hukuk sevdası kaldı. Yarın 3. Ye gireceğim ama kitap yüzü bile açmadım. Artık her sene gireceğim taki hukuk kazanana kadar ama PDR yi bitirince çalışarak girmeye başlayacağım. Girecek tüm arkadaşlara başarılar diliyorum..
  • 29-06-2018, 22:02:14
    #43
    Ben ilk defa gireceğim, şu başlıkları oldukça iyice geriliyorum.
  • 29-06-2018, 22:06:47
    #44
    Tek seferde kazandım.
  • 29-06-2018, 22:07:38
    #45
    SEO & PR 5421044962
    Eagless adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben ilk defa gireceğim, şu başlıkları oldukça iyice geriliyorum. <img src="//cdn.r10.net/emojis/smile.png" border="0" alt="" title="Gülümseme" smilieid="1" class="inlineimg emoji" />
    Gerilme moral olsun bak biz kaç defa girdik okuduk birşey olmuyor