Eagless adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben ilk defa gireceğim, şu başlıkları oldukça iyice geriliyorum. <img src="//cdn.r10.net/emojis/smile.png" border="0" alt="" title="Gülümseme" smilieid="1" class="inlineimg emoji" />
Gerilme moral olsun bak biz kaç defa girdik okuduk birşey olmuyor