Hedef Hukuktu ilk giriş olmadı ikinci de hukuk olmadı diğer tercihim PDR geldi. Ama içimde hep o hukuk sevdası kaldı. Yarın 3. Ye gireceğim ama kitap yüzü bile açmadım. Artık her sene gireceğim taki hukuk kazanana kadar ama PDR yi bitirince çalışarak girmeye başlayacağım. Girecek tüm arkadaşlara başarılar diliyorum..