• 29-06-2018, 17:52:05
    #19
    Vallahi hiç kitap açmadan 1 kere girdim ozaman ki baraj 180 mi 170 mi neydi onu geçmiştim
  • 29-06-2018, 17:56:18
    #20
    SEO & PR 5421044962
    Voli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vallahi hiç kitap açmadan 1 kere girdim ozaman ki baraj 180 mi 170 mi neydi onu geçmiştim
    Sonra öyşe kaldı diyorsunuz
  • 29-06-2018, 17:57:21
    #21
    Hussein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sonra öyşe kaldı diyorsunuz
    Ondan sonra 2 yıllığa geçiş hakkımı kullandım ordan aöf den tamamladım falan filan uzun işler
  • 29-06-2018, 17:58:38
    #22
    SEO & PR 5421044962
    AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kurulan hayalin tam tersi oluyor genelde.
    Ayrıca ingilizceden nefret ettiğim için programlar ve ödevler 100 olurdu, ingilizce kitabını bizde test ettiler.
    Tek kelime Türkçe olmayan kitaplardan dolayı 1 yıl kimse geçemedi, sürekli yıl kaybettik.
    31 yaşındayım, 86 lıyım. Orta okulu 1. sınıfta hocalardan dolayı okuldan kaçmak dışında bir işe yaramayacağını düşünüp bıraktım.
    Bir süre kendi işyerimiz ve ekmek fırınlarının alım satım tamiri yapan akrabalarımızla takıldım, sanayide süründük.
    O sırada orta okulu bitirirken de McDonald's ta işe başlayıp liseyi o dönem bitirdim.
    Böyle böyle ilerledi, 2005-2006 da liseler 4 yıla çıktığı dönemlerde böyleydi. Sonra her sene değişiyor.
    Ben o zamanlar ortaokuldaydım abimlerde 3 yıl lise okumuşlardı ama be n 2017 lise baladım o zaman 4 yıldı



    Voli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ondan sonra 2 yıllığa geçiş hakkımı kullandım ordan aöf den tamamladım falan filan uzun işler
    En temizi benimki meslek lisesi ve sevmediğim bir bölümdü ondan hiç yapmadım
  • 29-06-2018, 18:02:28
    #23
    sene 99 ve 2000 olmak üzere 2 kez girdim,ilkinde olmadı ama 2. de özel yetenek sınavları ile farklı bir bölüme girdim ve mezun oldum.
  • 29-06-2018, 18:02:38
    #24
    Hussein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hang, bölümde bende denemiştim ama olmamıştı ne yazık ki
    Oyunculuk hocam. Ben kazanamasaydım kazanana kadar devam ederdim. Başka herhangi bir bölüm istemiyordum zira.
  • 29-06-2018, 18:05:45
    #25
    SEO & PR 5421044962
    ARTFM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oyunculuk hocam. Ben kazanamasaydım kazanana kadar devam ederdim. Başka herhangi bir bölüm istemiyordum zira.
    Benim hayallerimde orkestra şefiği ve kompozisyon vardı ayrıca moda da çok istiyordum olmadı ama müzik kendi çapımda ilerliyor hala vazgeçmedim.

    Sizin bölüm bitti mi devam ediyor mu ?



    hackxien adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sene 99 ve 2000 olmak üzere 2 kez girdim,ilkinde olmadı ama 2. de özel yetenek sınavları ile farklı bir bölüme girdim ve mezun oldum.
    Ben o seneler ilkokuldaydım daha Ne bölümü okudunuz o zamanlar sınavlar daha mi basitti ya da nasıldı şu anda sınava bu tarihlerde giren bir seni gördüm konuda
  • 29-06-2018, 18:10:18
    #26
    Hussein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim hayallerimde orkestra şefiği ve kompozisyon vardı ayrıca moda da çok istiyordum olmadı ama müzik kendi çapımda ilerliyor hala vazgeçmedim.

    Sizin bölüm bitti mi devam ediyor mu ?




    Ben o seneler ilkokuldaydım daha Ne bölümü okudunuz o zamanlar sınavlar daha mi basitti ya da nasıldı şu anda sınava bu tarihlerde giren bir seni gördüm konuda
    Yanılmıyorsam opera haricinde müzik ile ilgili bölümlerde yaş sınırı yok. Tekrar hazırlanıp deneyebilirsiniz bence. Devam ediyor benim okulum, iki yılım var daha.
  • 29-06-2018, 18:15:45
    #27
    Hussein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    B



    Ben o seneler ilkokuldaydım daha Ne bölümü okudunuz o zamanlar sınavlar daha mi basitti ya da nasıldı şu anda sınava bu tarihlerde giren bir seni gördüm konuda
    Valla hatırlamıyorum tam olarak desem çok uzun yıl oldu :d ben turizm animasyon okdum,önceliğim tiyatro oyunculuktu fakat şanssızlıktan dolayı kılpayı kaçırınca,yine de oyunculuk eğitimi alabileceğim diğer bölüm burasıydı,burada okudum Şimdi ne iş yapıyorsun desen, bu bölümle çok alakasız