Üniversite Sınavına Kaç Kez Girdiniz ?
99
●2.674
- 29-06-2018, 17:57:21Ondan sonra 2 yıllığa geçiş hakkımı kullandım ordan aöf den tamamladım falan filan uzun işlerHussein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-06-2018, 17:58:38Ben o zamanlar ortaokuldaydım abimlerde 3 yıl lise okumuşlardı ama be n 2017 lise baladım o zaman 4 yıldıAlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
En temizi benimki meslek lisesi ve sevmediğim bir bölümdü ondan hiç yapmadımVoli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 29-06-2018, 18:02:38Oyunculuk hocam. Ben kazanamasaydım kazanana kadar devam ederdim. Başka herhangi bir bölüm istemiyordum zira.Hussein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-06-2018, 18:05:45Benim hayallerimde orkestra şefiği ve kompozisyon vardı ayrıca moda da çok istiyordum olmadı ama müzik kendi çapımda ilerliyor hala vazgeçmedim.ARTFM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sizin bölüm bitti mi devam ediyor mu ?
Ben o seneler ilkokuldaydım dahahackxien adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne bölümü okudunuz o zamanlar sınavlar daha mi basitti ya da nasıldı şu anda sınava bu tarihlerde giren bir seni gördüm konuda
- 29-06-2018, 18:10:18Yanılmıyorsam opera haricinde müzik ile ilgili bölümlerde yaş sınırı yok. Tekrar hazırlanıp deneyebilirsiniz bence. Devam ediyor benim okulum, iki yılım var daha.Hussein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-06-2018, 18:15:45Valla hatırlamıyorum tam olarak desemHussein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok uzun yıl oldu :d ben turizm animasyon okdum,önceliğim tiyatro oyunculuktu fakat şanssızlıktan dolayı kılpayı kaçırınca,yine de oyunculuk eğitimi alabileceğim diğer bölüm burasıydı,burada okudum
Şimdi ne iş yapıyorsun desen, bu bölümle çok alakasız


Ne bölümü okudunuz o zamanlar sınavlar daha mi basitti ya da nasıldı şu anda sınava bu tarihlerde giren bir seni gördüm konuda
Şimdi ne iş yapıyorsun desen, bu bölümle çok alakasız