Oyunculuk hocam. Ben kazanamasaydım kazanana kadar devam ederdim. Başka herhangi bir bölüm istemiyordum zira.
Benim hayallerimde orkestra şefiği ve kompozisyon vardı ayrıca moda da çok istiyordum olmadı ama müzik kendi çapımda ilerliyor hala vazgeçmedim.
Sizin bölüm bitti mi devam ediyor mu ?
sene 99 ve 2000 olmak üzere 2 kez girdim,ilkinde olmadı ama 2. de özel yetenek sınavları ile farklı bir bölüme girdim ve mezun oldum.
Ben o seneler ilkokuldaydım daha

Ne bölümü okudunuz o zamanlar sınavlar daha mi basitti ya da nasıldı şu anda sınava bu tarihlerde giren bir seni gördüm konuda