Hussein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
B



Ben o seneler ilkokuldaydım daha Ne bölümü okudunuz o zamanlar sınavlar daha mi basitti ya da nasıldı şu anda sınava bu tarihlerde giren bir seni gördüm konuda
Valla hatırlamıyorum tam olarak desem çok uzun yıl oldu :d ben turizm animasyon okdum,önceliğim tiyatro oyunculuktu fakat şanssızlıktan dolayı kılpayı kaçırınca,yine de oyunculuk eğitimi alabileceğim diğer bölüm burasıydı,burada okudum Şimdi ne iş yapıyorsun desen, bu bölümle çok alakasız