• 30-06-2018, 01:07:33
    #55
    SEO & PR 5421044962
    torino7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öğretmen oldum, halen giriyorum. Arkadaşlarım gözetmenlik yaparken
    O da iyi ne öğretmeni oldunuz ?
  • 30-06-2018, 01:10:23
    #56
    Kategori Moderatörü
    Bende 2 defa girdim zevkli oluyor, heyecan ve adrenalin bir arada
  • 30-06-2018, 01:12:30
    #57
    Yarışmacı arkadaşlara başarılar diliyorum 😊 Yarın gireceğiz bakalım, birşeyler olacağından değil ama hayat işte...
  • 30-06-2018, 01:14:15
    #58
    SEO & PR 5421044962
    DoktorNeDer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende 2 defa girdim zevkli oluyor, heyecan ve adrenalin bir arada
    Bende anlamsız bir gerilim oluyor sonra herşey olağan oluyor hakkımızda hayırlısı bir biteydi



    ArmanHAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yarışmacı arkadaşlara başarılar diliyorum 😊 Yarın gireceğiz bakalım, birşeyler olacağından değil ama hayat işte...
    Hayırlısı neyse o olsun içimden bu yıl için aöf geçiyor ama lisans falan yine olursa hayır demem
  • 30-06-2018, 01:31:09
    #59
    Kategori Moderatörü
    Biter hocam biter sınavda biter üzerinden 7 yıl geçti. Güzel zamanlarmış ösym heyecanı. Başarılar inşallah istediğiniz bölüm olur
  • 30-06-2018, 01:35:06
    #60
    SEO & PR 5421044962
    DoktorNeDer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biter hocam biter sınavda biter üzerinden 7 yıl geçti. Güzel zamanlarmış ösym heyecanı. Başarılar inşallah istediğiniz bölüm olur
    Çok teşekkürler inşallah
  • 30-06-2018, 01:38:16
    #61
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hussein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah yardımcın olsun hepsine bol bol girmişiliğim var <img src="//cdn.r10.net/emojis/grin1.png" border="0" alt="" title="Sırıtma" smilieid="3" class="inlineimg emoji" /><font color="Silver"><br />
    <br />
    <br />
    <br />
    </font><br />
    O nasıl oluyor ? Ayrıca Türkiyede nasıl 2 lise bitiyor merak ettim ?<font color="Silver"><br />
    <br />
    <br />
    <br />
    </font><br />
    Hang, bölümde bende denemiştim ama olmamıştı ne yazık ki <img src="//cdn.r10.net/emojis/frown.png" border="0" alt="" title="Somurtma" smilieid="11" class="inlineimg emoji" /><font color="Silver"><br />
    <br />
    <br />
    <br />
    </font><br />
    Bilgisayar programcılığı aof falan mı nasıl bölüm benimde aklımda 2 ve 4 senelik bilgisayar bölümleri
    <br />
    <br />

    Uzaktan öğretim okuduğum bilgisayar programcılığı vizelere pcden finallere ve büte ise okuduğun okuldan giriyorsun
  • 30-06-2018, 01:38:48
    #62
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hussein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O da iyi ne öğretmeni oldunuz ?
    Matematik. Ama devlete giremedikten sonra bir anlamı fazla yok ben de alternatif arayışlar içerisindeyim.
  • 30-06-2018, 01:41:36
    #63
    SEO & PR 5421044962
    kndmr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    <br />
    <br />

    Uzaktan öğretim okuduğum bilgisayar programcılığı vizelere pcden finallere ve büte ise okuduğun okuldan giriyorsun
    Evet duymuştum bunu hayırlısı diyceğiz



    torino7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Matematik. Ama devlete giremedikten sonra bir anlamı fazla yok ben de alternatif arayışlar içerisindeyim.
    Güzel birşeyler bulursunuz umarım