torino7 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Üniversite Sınavına Kaç Kez Girdiniz ?
99
●2.674
- 30-06-2018, 01:10:23Bende 2 defa girdim zevkli oluyor, heyecan ve adrenalin bir arada
- 30-06-2018, 01:14:15Bende anlamsız bir gerilim oluyor sonra herşey olağan oluyor hakkımızda hayırlısı bir biteydiDoktorNeDer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Hayırlısı neyse o olsun içimden bu yıl için aöf geçiyor ama lisans falan yine olursa hayır dememArmanHAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-06-2018, 01:31:09Biter hocam biter sınavda biter üzerinden 7 yıl geçti. Güzel zamanlarmış ösym heyecanı. Başarılar inşallah istediğiniz bölüm olur
- 30-06-2018, 01:38:16Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.<br />Hussein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
<br />
Uzaktan öğretim okuduğum bilgisayar programcılığı vizelere pcden finallere ve büte ise okuduğun okuldan giriyorsun - 30-06-2018, 01:38:48Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Matematik. Ama devlete giremedikten sonra bir anlamı fazla yok ben de alternatif arayışlar içerisindeyim.Hussein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-06-2018, 01:41:36Evet duymuştum bunu hayırlısı diyceğizkndmr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzel birşeyler bulursunuz umarımtorino7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

