• 30-06-2018, 01:51:28
    #64
    2 Kez girdim. boşa para verdik
  • 30-06-2018, 01:56:49
    #65
    SEO & PR 5421044962
    mace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 Kez girdim. boşa para verdik
    Bu yıl girmiyorsunuz sanırım
  • 30-06-2018, 01:58:57
    #66
    Hussein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu yıl girmiyorsunuz sanırım
    Hocam geçen yıl bilgisayar programcılığına geçtim, şaka amaçlı yazılan bir yazı yoksa hiç ilgim alakam olmayan sınavlara bile girdim segem belgesi almak için vs birçok sınava girdim.
  • 30-06-2018, 01:59:47
    #67
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hussein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet duymuştum bunu hayırlısı diyceğiz




    Güzel birşeyler bulursunuz umarım
    İnşallah teşekkürler Ama sınava şu an hiç giresim yok o kadar soruyu çözmek için kim uğraşacak kafasındayım boşuna iş çıktı sabaha.
  • 30-06-2018, 02:01:28
    #68
    SEO & PR 5421044962
    torino7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnşallah teşekkürler Ama sınava şu an hiç giresim yok o kadar soruyu çözmek için kim uğraşacak kafasındayım boşuna iş çıktı sabaha.
    Bende sabah erken kalk git ama yapacak birşey var 8 saat sonra sınav var



    mace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam geçen yıl bilgisayar programcılığına geçtim, şaka amaçlı yazılan bir yazı yoksa hiç ilgim alakam olmayan sınavlara bile girdim segem belgesi almak için vs birçok sınava girdim.
    Segem sigaortaylamı ilgiliydi
  • 30-06-2018, 02:04:18
    #69
    Hussein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Segem sigaortaylamı ilgiliydi
    Aynen hocam
  • 30-06-2018, 02:31:13
    #70
    1 (Bir)
  • 30-06-2018, 02:58:01
    #71
    2013 ve 2014’te girdim. Bundan sonra da en az bir kere keyfine girmek istiyorum aslında
  • 30-06-2018, 08:21:33
    #72
    2015 - 300
    2016- 360
    2017 - 370
    2018 - Girmedim
    2019 - Hedef 400

    Yavaş yavaş puanı artırıyoruz 😂