• 29-06-2018, 18:20:40
    #28
    SEO & PR 5421044962
    hackxien adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla hatırlamıyorum tam olarak desem çok uzun yıl oldu :d ben turizm animasyon okdum,önceliğim tiyatro oyunculuktu fakat şanssızlıktan dolayı kılpayı kaçırınca,yine de oyunculuk eğitimi alabileceğim diğer bölüm burasıydı,burada okudum Şimdi ne iş yapıyorsun desen, bu bölümle çok alakasız
    Hocam benim kadar ters olamaz iddaya bile girerim o derce şu an ki işiniz nedir gerçekten bir de nasıl bu webmaster olaylarına falan girdiniz
  • 29-06-2018, 18:22:57
    #29
    Hussein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam benim kadar ters olamaz iddaya bile girerim o derce şu an ki işiniz nedir gerçekten bir de nasıl bu webmaster olaylarına falan girdiniz
    Eskiden beri aslında internetin içindeyim,o yıllardan beri ama mezun olduktan sonra çiğköftecilik bile yaptım,hatta buradan ziyarete bile gelen arkadaşlar vardı şimdi ise büyük bir e-ticaret sitesinde içerik yöneticisiyim.
  • 29-06-2018, 19:02:25
    #30
    2 kez ygs, 1 kez lys, 3 kez dgs. 3. dgs'de sakarya üniversitesi metalurji ve malzeme mühendisliğini tutturdum. şuan 5. sınıfım mezun olmaya çok yaklaştım
  • 29-06-2018, 19:03:02
    #31
    Hussein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aramızda bir çoğumuz üniversite sınavına girmiştir sanırım.Yarında bazı arkadaşlar ilk defa bazıları geçen yıl olmadığı için ya da benim gibi hobisine gireceklerde vardır.Siz kaç defa üniversite girdiniz ve kaçıncı yılda istediğiniz yer oldu merak ettim
    Soruyu ilk ben cevaplayım 2011 yılından bu yana giriyorum İlk yıl istediğim gibi olmamıştı başladım ama yarım bırakmak zorunda kaldım ikinci yıl istediğim yer oldu hayalini kurduğum o meslek ama yıllar sonra yapmayı dahi istemeyeceğim meslek olacaktı hiç bilmiyordum.(Bankacılıktı o meslek) Bu yıl ikinci bir üniversite istiyorum fakülte öğrencilik güzel oluyor ama bu yıl açık öğretim uzaktan eğitim meslek yüksek okul ya da lisans hiç farketmiyor geçen yılki tecrübelerim göz ününde tutarsam hiç 300 altına düşmedim bu yılda benzer bir sonuç getirebilirim sanıyorum.(Ygs lys dgs kpss)

    Allah herkesin kalbine göre versin ilk defa girecek arladaşlar bu yl olmazsa üzülmesin ve kendilerini salmasınlar hayat bitmiyor hepimize başarılar
    Ben de gireceğim hem zevkine hem de olursa 2. diploma için. Hiç çalışmadım ama açıköğretim olursa giderim. Açıköğretimde puanlar genelde kaçtan kapatıyor bilginiz var mı?
  • 29-06-2018, 19:41:57
    #32
    Her sene farklı bir isimle giriliyordu bir ara 5 6 değişiklikten sonra takip etmeyi bıraktım
  • 29-06-2018, 20:06:20
    #33
    4.kez giricem uzun türkçe sorularıyla zamanı bitirip çıkıyorum.Çıkıştada öğrencilere destek olsun diye o türkçe soruları neydi öyle yaa diyorum
  • 29-06-2018, 20:07:24
    #34
    SEO & PR 5421044962
    hackxien adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eskiden beri aslında internetin içindeyim,o yıllardan beri ama mezun olduktan sonra çiğköftecilik bile yaptım,hatta buradan ziyarete bile gelen arkadaşlar vardı <img src="//cdn.r10.net/emojis/grin1.png" border="0" alt="" title="Sırıtma" smilieid="3" class="inlineimg emoji" /> şimdi ise büyük bir e-ticaret sitesinde içerik yöneticisiyim.
    <br />
    <br />

    Hayırlı olsun hocam başarılar bende bir yerlere geleceğim inşallah



    Metin2Dizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4.kez giricem uzun türkçe sorularıyla zamanı bitirip çıkıyorum.Çıkıştada öğrencilere destek olsun diye o türkçe soruları neydi öyle yaa diyorum <img src="//cdn.r10.net/emojis/grin1.png" border="0" alt="" title="Sırıtma" smilieid="3" class="inlineimg emoji" />
    <br />
    <br />
    SeliM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de gireceğim hem zevkine hem de olursa 2. diploma için. Hiç çalışmadım ama açıköğretim olursa giderim. Açıköğretimde puanlar genelde kaçtan kapatıyor bilginiz var mı?
    <br />
    <br />


    Sanırım 140dan sonra seçiliyor ama 4 yıllık olursa 200 220 puana olur sanırım araştırmak gerekli
  • 29-06-2018, 20:20:00
    #35
    2.üniversiteyi okumak için gireceğim yarın hiç stres yok çalışmadım ama kpss hazırlandığım için benim için Türkçe bölümü kpss demosu gibi olacak. 3.ygs girişim 😂
  • 29-06-2018, 20:33:05
    #36
    SEO & PR 5421044962
    Gucluyazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2.üniversiteyi okumak için gireceğim yarın hiç stres yok çalışmadım ama kpss hazırlandığım için benim için Türkçe bölümü kpss demosu gibi olacak. 3.ygs girişim 😂
    Benim 7 giriş tabi her sınavda tek olmadi baya alıştım 😁
    Sadece saçları 1 numara yaptım ondan biraz garip geliyorda kim bakacak ya da ne olacak sanki 😁 😁