Valla hatırlamıyorum tam olarak desem

çok uzun yıl oldu :d ben turizm animasyon okdum,önceliğim tiyatro oyunculuktu fakat şanssızlıktan dolayı kılpayı kaçırınca,yine de oyunculuk eğitimi alabileceğim diğer bölüm burasıydı,burada okudum

Şimdi ne iş yapıyorsun desen, bu bölümle çok alakasız
Hocam benim kadar ters olamaz iddaya bile girerim o derce şu an ki işiniz nedir gerçekten bir de nasıl bu webmaster olaylarına falan girdiniz