hackxien adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eskiden beri aslında internetin içindeyim,o yıllardan beri ama mezun olduktan sonra çiğköftecilik bile yaptım,hatta buradan ziyarete bile gelen arkadaşlar vardı <img src="//cdn.r10.net/emojis/grin1.png" border="0" alt="" title="Sırıtma" smilieid="3" class="inlineimg emoji" /> şimdi ise büyük bir e-ticaret sitesinde içerik yöneticisiyim.
<br />
<br />

Hayırlı olsun hocam başarılar bende bir yerlere geleceğim inşallah



Metin2Dizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
4.kez giricem uzun türkçe sorularıyla zamanı bitirip çıkıyorum.Çıkıştada öğrencilere destek olsun diye o türkçe soruları neydi öyle yaa diyorum <img src="//cdn.r10.net/emojis/grin1.png" border="0" alt="" title="Sırıtma" smilieid="3" class="inlineimg emoji" />
<br />
<br />
SeliM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben de gireceğim hem zevkine hem de olursa 2. diploma için. Hiç çalışmadım ama açıköğretim olursa giderim. Açıköğretimde puanlar genelde kaçtan kapatıyor bilginiz var mı?
<br />
<br />


Sanırım 140dan sonra seçiliyor ama 4 yıllık olursa 200 220 puana olur sanırım araştırmak gerekli