• 29-06-2018, 17:28:19
    #10
    SEO & PR 5421044962
    black_scorpion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 defa girdim çok şükür ilk girişimde kazandım Tek tercih yapmıştım zaten
    BigSEO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    6 defa girdim sınav sistemi değişince merakım olmadı. Eskisi gibi tat vermiyor.
    Yenisinin bende nasıl olduğunu merak ettiğim için birde sevdiceğim sınava giriyor bu sene hani aynı yere denk geliriz hayalleriyle giriyorum
  • 29-06-2018, 17:29:06
    #11
    Gold üye
    2 kez ygs, lys (1 kerede okurken girmiştim)
    1 kez dgs (2.'yede 1 ay sonra giricem)
  • 29-06-2018, 17:29:36
    #12
    SEO & PR 5421044962
    HeYKeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnşallah yarın 3. olacak. Ne çalışıyorum ne de bir amacım var. Sadece zevkine giriyorum
    Aynen onun zevki bir başka şekerleri çıkışta annemle bölüşmek paha biçilemez



    kndmr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4 Kez girdim 4ünüde kazandım.
    2 Tanesini bitirdim şuan 2 tanesinide okuyorum
    O nasıl oluyor aof ve myo falan mıydı ?



    AGSoftware adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5 defa girdim 4'ünde barajı rahatlıkla geçtim. :S Bu sene girmiyorum seneye girip jubile yapıcam.
    Ben daha yapmadım böyle giriyorum belki gençler bu da giriyorsa hala bende girerim falan diyordur belki Gerçi bende yaşlı değilim ama
  • 29-06-2018, 17:33:09
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hussein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen onun zevki bir başka şekerleri çıkışta annemle bölüşmek paha biçilemez





    O nasıl oluyor aof ve myo falan mıydı ?
    2 Sene - Gıda teknolojileri okudum bitirdim
    2 Sene - Posta Hizmetleri okudum bitirdim.

    Şuan 2 sene önce Posta hizmetleri okurken başladığım Lisans Tamamlama olan Kamu Yönetimi okuyorum
    Geçen senede Bilgisayar Programcılığı bölümü kazandım şuan 2. sınıfa geçtim.
  • 29-06-2018, 17:33:42
    #14
    SEO & PR 5421044962
    uckan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 kez ygs, lys (1 kerede okurken girmiştim)
    1 kez dgs (2.'yede 1 ay sonra giricem)
    Allah yardımcın olsun hepsine bol bol girmişiliğim var



    AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç girmedim ama 2 üniversite bitirdim.
    Lise sınavlarına da girmedim ama 2 lise birden bitirdim.
    Hakkınızda hayırlısı.
    O nasıl oluyor ? Ayrıca Türkiyede nasıl 2 lise bitiyor merak ettim ?



    ARTFM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben biraz geç olsa da bir kez girdim. Bölümüm yetenek sınavıyla aldığından YGS puanı yetiyordu, hiç uğraşmadım. Türkçe'yi fulleyip 15 sosyal yapıp bıraktım. Açıkçası bizim mülakatlar üniversite sınavından daha zor geçiyor. Bana en çok koyan o kadar sınavdan, mülakattan, performanstan sonra sabahın köründe YÖK derslerine girmekti.
    Hang, bölümde bende denemiştim ama olmamıştı ne yazık ki



    kndmr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 Sene - Gıda teknolojileri okudum bitirdim
    2 Sene - Posta Hizmetleri okudum bitirdim.

    Şuan 2 sene önce Posta hizmetleri okurken başladığım Lisans Tamamlama olan Kamu Yönetimi okuyorum
    Geçen senede Bilgisayar Programcılığı bölümü kazandım şuan 2. sınıfa geçtim.
    Bilgisayar programcılığı aof falan mı nasıl bölüm benimde aklımda 2 ve 4 senelik bilgisayar bölümleri
  • 29-06-2018, 17:40:46
    #15
    KOZBA.NET
    1 kere girdim kazandım.
    2. kez hikayeden girdim daha fazla puan aldım.
  • 29-06-2018, 17:42:55
    #16
    Hussein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah yardımcın olsun hepsine bol bol girmişiliğim var




    O nasıl oluyor ? Ayrıca Türkiyede nasıl 2 lise bitiyor merak ettim ?




    Hang, bölümde bende denemiştim ama olmamıştı ne yazık ki




    Bilgisayar programcılığı aof falan mı nasıl bölüm benimde aklımda 2 ve 4 senelik bilgisayar bölümleri
    Bizim dönemde farklıydı, hatta lise 3 seneydi.. 4 sene yaptılar 1 yıl boşuna bekledik okula gitmeden.
    Açık lise olarak okurken bir yandan da açık meslek lisesi okuduk 4 yıl.
    Hem meslek lisesini bitirdik akşamları giderek, bir yandan da açık lise kitaplarını alıp açıktan sınavlara girdik.

    Eskiden üniversiteye hem puan hem de bu ortalamalar ile giriliyordu. Sınava girmedim, bilişim okuyordum meslekte de zaten.
    Bilgi yönetimi okudum ön lisans. Sonra da dikine geçiş yaptım uluslararası ilişkilere girdim mezun oldum.
    Orta okulu da tamamen dışardan okudum, okumayı da okulu da sevmem. O yüzden 2şer 2şer okuduk böyle.
    Neyi sevmez yadırgarsan katıyla gelirmiş. Korkum yüksek lisans saçmalığı şimdi. Çok laf ettim, yıl sonu yüksek lisansta yaparız bu kafayla.
  • 29-06-2018, 17:47:05
    #17
    SEO & PR 5421044962
    AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizim dönemde farklıydı, hatta lise 3 seneydi.. 4 sene yaptılar 1 yıl boşuna bekledik okula gitmeden.
    Açık lise olarak okurken bir yandan da açık meslek lisesi okuduk 4 yıl.
    Hem meslek lisesini bitirdik akşamları giderek, bir yandan da açık lise kitaplarını alıp açıktan sınavlara girdik.

    Eskiden üniversiteye hem puan hem de bu ortalamalar ile giriliyordu. Sınava girmedim, bilişim okuyordum meslekte de zaten.
    Bilgi yönetimi okudum ön lisans. Sonra da dikine geçiş yaptım uluslararası ilişkilere girdim mezun oldum.
    Orta okulu da tamamen dışardan okudum, okumayı da okulu da sevmem. O yüzden 2şer 2şer okuduk böyle.
    Neyi sevmez yadırgarsan katıyla gelirmiş. Korkum yüksek lisans saçmalığı şimdi. Çok laf ettim, yıl sonu yüksek lisansta yaparız bu kafayla.
    Hocam yaş kaç ki sizi zamam iyiymiş valla keşke bende ortalama ile okusaydım bende meslek lisesi bitirdim aslında 2 yıl direk geçiş ilemyo sonra aof oluyorduda ben yapmadım işte hayallerim bambaşkaydı



    KraLL54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 kere girdim kazandım.
    2. kez hikayeden girdim daha fazla puan aldım.
    Aynen öyle oluyor bakalım ne olacak
  • 29-06-2018, 17:51:02
    #18
    Hussein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yaş kaç ki sizi zamam iyiymiş valla keşke bende ortalama ile okusaydım bende meslek lisesi bitirdim aslında 2 yıl direk geçiş ilemyo sonra aof oluyorduda ben yapmadım işte hayallerim bambaşkaydı
    Kurulan hayalin tam tersi oluyor genelde.
    Ayrıca ingilizceden nefret ettiğim için programlar ve ödevler 100 olurdu, ingilizce kitabını bizde test ettiler.
    Tek kelime Türkçe olmayan kitaplardan dolayı 1 yıl kimse geçemedi, sürekli yıl kaybettik.
    31 yaşındayım, 86 lıyım. Orta okulu 1. sınıfta hocalardan dolayı okuldan kaçmak dışında bir işe yaramayacağını düşünüp bıraktım.
    Bir süre kendi işyerimiz ve ekmek fırınlarının alım satım tamiri yapan akrabalarımızla takıldım, sanayide süründük.
    O sırada orta okulu bitirirken de McDonald's ta işe başlayıp liseyi o dönem bitirdim.
    Böyle böyle ilerledi, 2005-2006 da liseler 4 yıla çıktığı dönemlerde böyleydi. Sonra her sene değişiyor.