İnşallah yarın 3. olacak. Ne çalışıyorum ne de bir amacım var. Sadece zevkine giriyorum
Aynen onun zevki bir başka şekerleri çıkışta annemle bölüşmek paha biçilemez

4 Kez girdim 4ünüde kazandım.
2 Tanesini bitirdim şuan 2 tanesinide okuyorum
O nasıl oluyor aof ve myo falan mıydı ?
5 defa girdim 4'ünde barajı rahatlıkla geçtim. :S Bu sene girmiyorum seneye girip jubile yapıcam.
Ben daha yapmadım böyle giriyorum belki gençler bu da giriyorsa hala bende girerim falan diyordur belki

Gerçi bende yaşlı değilim ama