HeYKeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnşallah yarın 3. olacak. Ne çalışıyorum ne de bir amacım var. Sadece zevkine giriyorum
Aynen onun zevki bir başka şekerleri çıkışta annemle bölüşmek paha biçilemez



kndmr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
4 Kez girdim 4ünüde kazandım.
2 Tanesini bitirdim şuan 2 tanesinide okuyorum
O nasıl oluyor aof ve myo falan mıydı ?



AGSoftware adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
5 defa girdim 4'ünde barajı rahatlıkla geçtim. :S Bu sene girmiyorum seneye girip jubile yapıcam.
Ben daha yapmadım böyle giriyorum belki gençler bu da giriyorsa hala bende girerim falan diyordur belki Gerçi bende yaşlı değilim ama