Hussein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah yardımcın olsun hepsine bol bol girmişiliğim var




O nasıl oluyor ? Ayrıca Türkiyede nasıl 2 lise bitiyor merak ettim ?




Hang, bölümde bende denemiştim ama olmamıştı ne yazık ki




Bilgisayar programcılığı aof falan mı nasıl bölüm benimde aklımda 2 ve 4 senelik bilgisayar bölümleri
Bizim dönemde farklıydı, hatta lise 3 seneydi.. 4 sene yaptılar 1 yıl boşuna bekledik okula gitmeden.
Açık lise olarak okurken bir yandan da açık meslek lisesi okuduk 4 yıl.
Hem meslek lisesini bitirdik akşamları giderek, bir yandan da açık lise kitaplarını alıp açıktan sınavlara girdik.

Eskiden üniversiteye hem puan hem de bu ortalamalar ile giriliyordu. Sınava girmedim, bilişim okuyordum meslekte de zaten.
Bilgi yönetimi okudum ön lisans. Sonra da dikine geçiş yaptım uluslararası ilişkilere girdim mezun oldum.
Orta okulu da tamamen dışardan okudum, okumayı da okulu da sevmem. O yüzden 2şer 2şer okuduk böyle.
Neyi sevmez yadırgarsan katıyla gelirmiş. Korkum yüksek lisans saçmalığı şimdi. Çok laf ettim, yıl sonu yüksek lisansta yaparız bu kafayla.