Hussein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam yaş kaç ki sizi zamam iyiymiş valla keşke bende ortalama ile okusaydım bende meslek lisesi bitirdim aslında 2 yıl direk geçiş ilemyo sonra aof oluyorduda ben yapmadım işte hayallerim bambaşkaydı
Kurulan hayalin tam tersi oluyor genelde.
Ayrıca ingilizceden nefret ettiğim için programlar ve ödevler 100 olurdu, ingilizce kitabını bizde test ettiler.
Tek kelime Türkçe olmayan kitaplardan dolayı 1 yıl kimse geçemedi, sürekli yıl kaybettik.
31 yaşındayım, 86 lıyım. Orta okulu 1. sınıfta hocalardan dolayı okuldan kaçmak dışında bir işe yaramayacağını düşünüp bıraktım.
Bir süre kendi işyerimiz ve ekmek fırınlarının alım satım tamiri yapan akrabalarımızla takıldım, sanayide süründük.
O sırada orta okulu bitirirken de McDonald's ta işe başlayıp liseyi o dönem bitirdim.
Böyle böyle ilerledi, 2005-2006 da liseler 4 yıla çıktığı dönemlerde böyleydi. Sonra her sene değişiyor.