Hussein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynen onun zevki bir başka şekerleri çıkışta annemle bölüşmek paha biçilemez





O nasıl oluyor aof ve myo falan mıydı ?
2 Sene - Gıda teknolojileri okudum bitirdim
2 Sene - Posta Hizmetleri okudum bitirdim.

Şuan 2 sene önce Posta hizmetleri okurken başladığım Lisans Tamamlama olan Kamu Yönetimi okuyorum
Geçen senede Bilgisayar Programcılığı bölümü kazandım şuan 2. sınıfa geçtim.