uckan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 kez ygs, lys (1 kerede okurken girmiştim)
1 kez dgs (2.'yede 1 ay sonra giricem)
Allah yardımcın olsun hepsine bol bol girmişiliğim var



AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hiç girmedim ama 2 üniversite bitirdim.
Lise sınavlarına da girmedim ama 2 lise birden bitirdim.
Hakkınızda hayırlısı.
O nasıl oluyor ? Ayrıca Türkiyede nasıl 2 lise bitiyor merak ettim ?



ARTFM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben biraz geç olsa da bir kez girdim. Bölümüm yetenek sınavıyla aldığından YGS puanı yetiyordu, hiç uğraşmadım. Türkçe'yi fulleyip 15 sosyal yapıp bıraktım. Açıkçası bizim mülakatlar üniversite sınavından daha zor geçiyor. Bana en çok koyan o kadar sınavdan, mülakattan, performanstan sonra sabahın köründe YÖK derslerine girmekti.
Hang, bölümde bende denemiştim ama olmamıştı ne yazık ki



kndmr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 Sene - Gıda teknolojileri okudum bitirdim
2 Sene - Posta Hizmetleri okudum bitirdim.

Şuan 2 sene önce Posta hizmetleri okurken başladığım Lisans Tamamlama olan Kamu Yönetimi okuyorum
Geçen senede Bilgisayar Programcılığı bölümü kazandım şuan 2. sınıfa geçtim.
Bilgisayar programcılığı aof falan mı nasıl bölüm benimde aklımda 2 ve 4 senelik bilgisayar bölümleri