1 defa girdim çok şükür ilk girişimde kazandım

Tek tercih yapmıştım zaten
6 defa girdim sınav sistemi değişince merakım olmadı. Eskisi gibi tat vermiyor.
Yenisinin bende nasıl olduğunu merak ettiğim için birde sevdiceğim sınava giriyor bu sene hani aynı yere denk geliriz hayalleriyle giriyorum