Gucluyazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2.üniversiteyi okumak için gireceğim yarın hiç stres yok çalışmadım ama kpss hazırlandığım için benim için Türkçe bölümü kpss demosu gibi olacak. 3.ygs girişim 😂
Benim 7 giriş tabi her sınavda tek olmadi baya alıştım 😁
Sadece saçları 1 numara yaptım ondan biraz garip geliyorda kim bakacak ya da ne olacak sanki 😁 😁