İlk kez girdim <img src="//cdn.r10.net/emojis/smile.png" border="0" alt="" title="Gülümseme" smilieid="1" class="inlineimg emoji" /> Asıl sınav yarın, 4 yılı tek geceye sığdırmaya çalıştım 😅
Bir çoğumuz aynı ben eşit ağırlık içın ygs gir ondan gelen puan için 4 sınav gir
Bence bu daha iyi gibi
Bir çoğumuz tek geceye sınava sığdırdık hayallerimizi
Allah kalbine göre versin 😊
5. Kez ilk aşama. Daha fazlası lys vs.
7 kez oldu 😊😉