• 30-06-2018, 08:30:09
    #73
    SEO & PR 5421044962
    _Faruk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2013 ve 2014’te girdim. Bundan sonra da en az bir kere keyfine girmek istiyorum aslında <img src="//cdn.r10.net/emojis/grin1.png" border="0" alt="" title="Sırıtma" smilieid="3" class="inlineimg emoji" />
    Keyfine girin kazanma derdi ve gerilim olmadan daha çok güzel oluyor 😂



    Trus67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2015 - 300<br />
    2016- 360<br />
    2017 - 370<br />
    2018 - Girmedim<br />
    2019 - Hedef 400<br />
    <br />
    Yavaş yavaş puanı artırıyoruz 😂
    Kısmet seneye ne sınavı olur artık 😁
  • 30-06-2018, 08:38:00
    #74
    Hussein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Keyfine girin kazanma derdi ve gerilim olmadan daha çok güzel oluyor 😂





    Kısmet seneye ne sınavı olur artık 😁

    Seneye sınavı kaldırıp Okul Puanı ile yerleştirme olacağı söyleniyor. Bu durum tamamıyla Eşitsizlik getirir şişirilmiş Obp ile yarışmayız bile.
  • 30-06-2018, 08:46:13
    #75
    SEO & PR 5421044962
    Trus67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Seneye sınavı kaldırıp Okul Puanı ile yerleştirme olacağı söyleniyor. Bu durum tamamıyla Eşitsizlik getirir şişirilmiş Obp ile yarışmayız bile.
    Bakalım zaman neler göstereçek
  • 30-06-2018, 11:22:08
    #76
    Toplam 4 Kere girdim 3 farklı sistem ile karşılaştım maalesef.
  • 30-06-2018, 12:49:47
    #77
    SEO & PR 5421044962
    uzmangrafik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Toplam 4 Kere girdim 3 farklı sistem ile karşılaştım maalesef.
    Ben iki farklı sınav girdim az önce çıktık
  • 30-06-2018, 13:02:58
    #78
    İlk kez girdim Asıl sınav yarın, 4 yılı tek geceye sığdırmaya çalıştım 😅
  • 30-06-2018, 13:18:32
    #79
    5. Kez ilk aşama. Daha fazlası lys vs.
  • 30-06-2018, 14:31:26
    #80
    SEO & PR 5421044962
    recepasann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk kez girdim <img src="//cdn.r10.net/emojis/smile.png" border="0" alt="" title="Gülümseme" smilieid="1" class="inlineimg emoji" /> Asıl sınav yarın, 4 yılı tek geceye sığdırmaya çalıştım 😅
    Bir çoğumuz aynı ben eşit ağırlık içın ygs gir ondan gelen puan için 4 sınav gir
    Bence bu daha iyi gibi
    Bir çoğumuz tek geceye sınava sığdırdık hayallerimizi
    Allah kalbine göre versin 😊



    TolgaKSR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5. Kez ilk aşama. Daha fazlası lys vs.
    7 kez oldu 😊😉
  • 30-06-2018, 14:43:20
    #81
    Üyeliği durduruldu
    1kez girdim.Lakin ehliyet sınavına 2 kez girdim. Anlayacağınız iyi araba kullanamıyorum ama parayı iyi kullanıyorum.😂😂😂😂😂