Keyfine girin kazanma derdi ve gerilim olmadan daha çok güzel oluyor 😂
Kısmet seneye ne sınavı olur artık 😁
Seneye sınavı kaldırıp Okul Puanı ile yerleştirme olacağı söyleniyor. Bu durum tamamıyla Eşitsizlik getirir şişirilmiş Obp ile yarışmayız bile.