Hussein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Keyfine girin kazanma derdi ve gerilim olmadan daha çok güzel oluyor 😂





Kısmet seneye ne sınavı olur artık 😁

Seneye sınavı kaldırıp Okul Puanı ile yerleştirme olacağı söyleniyor. Bu durum tamamıyla Eşitsizlik getirir şişirilmiş Obp ile yarışmayız bile.