_Faruk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2013 ve 2014’te girdim. Bundan sonra da en az bir kere keyfine girmek istiyorum aslında <img src="//cdn.r10.net/emojis/grin1.png" border="0" alt="" title="Sırıtma" smilieid="3" class="inlineimg emoji" />
Keyfine girin kazanma derdi ve gerilim olmadan daha çok güzel oluyor 😂



Trus67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2015 - 300<br />
2016- 360<br />
2017 - 370<br />
2018 - Girmedim<br />
2019 - Hedef 400<br />
<br />
Yavaş yavaş puanı artırıyoruz 😂
Kısmet seneye ne sınavı olur artık 😁