Trus67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Seneye sınavı kaldırıp Okul Puanı ile yerleştirme olacağı söyleniyor. Bu durum tamamıyla Eşitsizlik getirir şişirilmiş Obp ile yarışmayız bile.
Bakalım zaman neler göstereçek