• 30-06-2018, 23:32:33
    #91
    SEO & PR 5421044962
    torino7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sınava giren arkadaşlar bir bakar mısınız? yarınki sınav ile bugünkü sınav aynı okulda ve aynı sınıfta mı oluyor? Çok ilginç, benim öyle de...
    Evet benim de öyle daha iyi olmuş birçok kişide bu şekilde
  • 01-07-2018, 10:22:10
    #92
    5 kez girebildim bir müddet sonra bakkala gidermiş gibi oluyor
  • 01-07-2018, 14:51:28
    #93
    1 kez girdim bir dahada girmedim.
  • 01-07-2018, 15:59:53
    #94
    mezun olalı tam 10 yıl oldu, hey gidi hey gençlik gidiyor tutamıyorum.

    2 defa girdim.
  • 01-07-2018, 18:43:36
    #95
    SEO & PR 5421044962
    LORD01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5 kez girebildim bir müddet sonra bakkala gidermiş gibi oluyor
    Alışıyor insan 😁😁😁😁



    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 kez girdim bir dahada girmedim.
    İlkinde mi kazandınız?



    cleiner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mezun olalı tam 10 yıl oldu, hey gidi hey gençlik gidiyor tutamıyorum.

    2 defa girdim.
    Benim 1 yılolacak ama gençlik gidiyor artık 30 yaklaşıyoruz
  • 01-07-2018, 19:30:36
    #96
    ösym sayemde zengin oldu öss öys kapss lgs lys ygs ssssss
  • 01-07-2018, 19:42:12
    #97
    2.defa giriorum ilkinde barajı geçemedik bu seferde çalışmadan girdik bakalım hayırlısı artık ümidim bitti çok karmakarışık bir sınav sistemi var ösym işini biliyor önceden 30 gün sonra lys sınavına giriyorduk şimdi ard arda 2 gün yapmış
  • 01-07-2018, 20:10:08
    #98
    SEO & PR 5421044962
    Alengirik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2.defa giriorum ilkinde barajı geçemedik bu seferde çalışmadan girdik bakalım hayırlısı artık ümidim bitti çok karmakarışık bir sınav sistemi var ösym işini biliyor önceden 30 gün sonra lys sınavına giriyorduk şimdi ard arda 2 gün yapmış
    Okumak daha basit olmalı bence hakkımızda hayırlısı
  • 04-07-2018, 23:21:05
    #99
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    3 kez girdim gayem hep hukuk fakültesi idi diğer 2'inde nasip olmadı. En sonuncunda nasip oldu lakin o zamanlar ki sistem ile sanırım şimdi ki sistem arasında oldukça farklılıkar var herkese en içten dileklerimle başarılar.