Alengirik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2.defa giriorum ilkinde barajı geçemedik bu seferde çalışmadan girdik bakalım hayırlısı artık ümidim bitti çok karmakarışık bir sınav sistemi var ösym işini biliyor önceden 30 gün sonra lys sınavına giriyorduk şimdi ard arda 2 gün yapmış
Okumak daha basit olmalı bence hakkımızda hayırlısı