Hussein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu yıl girmiyorsunuz sanırım
Hocam geçen yıl bilgisayar programcılığına geçtim, şaka amaçlı yazılan bir yazı yoksa hiç ilgim alakam olmayan sınavlara bile girdim segem belgesi almak için vs birçok sınava girdim.