Hussein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah yardımcın olsun hepsine bol bol girmişiliğim var <img src="//cdn.r10.net/emojis/grin1.png" border="0" alt="" title="Sırıtma" smilieid="3" class="inlineimg emoji" /><font color="Silver"><br />
<br />
<br />
<br />
</font><br />
O nasıl oluyor ? Ayrıca Türkiyede nasıl 2 lise bitiyor merak ettim ?<font color="Silver"><br />
<br />
<br />
<br />
</font><br />
Hang, bölümde bende denemiştim ama olmamıştı ne yazık ki <img src="//cdn.r10.net/emojis/frown.png" border="0" alt="" title="Somurtma" smilieid="11" class="inlineimg emoji" /><font color="Silver"><br />
<br />
<br />
<br />
</font><br />
Bilgisayar programcılığı aof falan mı nasıl bölüm benimde aklımda 2 ve 4 senelik bilgisayar bölümleri
<br />
<br />

Uzaktan öğretim okuduğum bilgisayar programcılığı vizelere pcden finallere ve büte ise okuduğun okuldan giriyorsun